definir branding

Claus per definir el teu branding

L’emprenedoria és un camí d’esforç, perseverança i molta paciència. En aquest sentit, molts emprenedors creuen que per poder dedicar el temps als seus projectes personals i definir la seva branding, han de fer coses extremes com renunciar als seus llocs de treball actuals, dissenyar unes quantes targetes de visita, fer una web i ‘vendre’ de totes les maneres possibles, sense tenir primer una identitat de marca i una presència en línia sòlida. Quines són les claus que utilitzes per definir el teu branding? Aquí et comentem les nostres.

El branding no és només vendre un logotip

El branding és la base d’una bona estratègia de vendes, ja que et diu qui és el teu client potencial i t’ajuda a comprendre la manera en que has de presentar els teus productes. Quan han de prendre una decisió, els clients generalment descarten productes que no compleixen les seves expectatives, i moltes vegades aquestes expectatives vénen determinades per l’apreciació que té el client d’una marca a l’veure la seva branding.

En el procés d’emprenedoria s’ha de tenir en compte que a el temps que es desenvolupen projectes paral·lels, s’ha de treballar també en el ‘personal branding’ o el que coneixem com a marca personal. Com t’identifiques? Quins són els teus valors? Com els pots transmetre en la teva proposta de valor?

Desenvolupar un model de negoci personal comporta moltes hores de treball que impliquen diverses etapes com: Provar i escoltar a persones que testegen teus productes i / o serveis per fer ajustos sobre la marxa. També, implica desenvolupar una estratègia comercial i de màrqueting que et permeti donar-li valor al teu negoci. Aquestes són algunes de les claus per definir el teu branding i poder donar a conèixer el teu treball.

Definir un objectiu de marca

Quan estem definint el nostre branding cal tenir en compte moltes coses que li donaran forma a la nostra idea, una d’elles és l’objectiu que tinguem amb la nostra marca. Per a això, hem de contestar la pregunta: Què volem aconseguir amb el nostre nou projecte? Com ens diferenciem de la competència? Quin és el nostre valor afegit?

Aquestes preguntes ens permetran construir des de dins, centrar un objectiu de marca, aconseguir autenticitat i arribar a el públic adequat.

claves para definir branding

Crear una imatge visual consistent

Al mateix temps que treballes en l’objectiu de la teva marca, has de dedicar temps a la identitat visual del teu projecte. Per això, si no domines el camp, és recomanable que busquis l’assessoria d’un professional de el disseny gràfic perquè t’ajudi a desenvolupar una identitat visual consistent.

A l’tenir un bon component visual teva marca estarà un pas més prop de ser recordada i reconeguda fàcilment per la teva públic. I així, a l’hora de començar a generar els primers continguts de valor, començaràs generant un bon branding, és a dir, les persones s’identificaran amb les històries que expliquis i amb la imatge visual que transmetis al costat dels teus continguts.

Si ho has fet fins ara, continua fent-ho i millorant sobre la marxa. Si no ho has fet, posa en pràctica les nostres recomanacions per replantejar la teva estratègia, provar noves coses i fins i tot redefinir els teus objectius.

Finalment, et recordem que si necessites portar la teva marca i / o negoci en línia més enllà, des Magnifik estarem disposats a treballar en el teu branding i potenciar la teva presència online.

Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies .

ACEPTAR
Aviso de cookies